nothingordinary

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

I wrote it in a misspelled tatto.

Av Nothing Ordinary - 17 februari 2012 01:20

Finns så sjukt mycket jag vill göra med mitt liv.

Uppleva. Förändra. 
Göra en förändring hos någon annan.

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något, right?

Trots alla dessa saker jag vill göra, uppleva och uppnå så finns det en sak som är bland top 5 av saker jag vill uppnå och det är att komma ifrån staden jag lever i.
Sundsvall.
Jag vill flytta bort ifrån denna tråkiga stad - uppleva något nytt.

18 år har jag bott här, 18 jävla år och jag är snor less på allt som har med staden att göra.
Samma gamla människor, samma gamla gator och torg. Jag vill se något nytt, uppleva något nytt. En förändring. Ja. Fyfan va det vore underbart.
Även om det aldrig kommer så långt att jag bor utomlands permanent i flera år så vill jag i alla fall komma bort från just den här staden. Kanske... Skåne? Haha, så långt bort jag kan komma, typ.


Den här bloggen var meningen att uppmuntra andra att våga följa sina drömmar - även om de anses vara orealistiska i andras ögon så är det ändå något du vill, din dröm, och din dröm är inte orealistisk bara för att det finns tvivlare där ute. De är så jag försöker se på saken. Dröm, gör något galet, sträva efter det omöjliga. Vi lever bara en gång så låt oss göra det bästa och få ut så mycket som vi bara kan med den livstid vi har. Våga satsa när alla andra backar. Våga göra det just du känner för och vill, vi måste satsa för att kunna vinna och ibland blir det inte som man tänkt sig och saker går åt helvete, men de är bara att ge sig ut på banan igen och fortsätta kämpa framåt. Ge aldrig upp hoppet.

Vill du så klarar du allt.


Nu ska ja sova, men är det något ni specifikt vill att jag ska skriva om så kom gärna med tips, kan bli rätt tråkigt om jag bara ska upprepa samma sak hela tiden. Vad vill ni läsa om! Lämna gärna en kommentar och kom med tips och idéer!

Med det säger jag godnatt.
Imorgon är en ny dag och ännu en chans att komma ett steg närmare sitt/sina mål i livet!

Over n out!

   

 
 
Mimmi

Mimmi

17 februari 2012 08:16

Gud vilken fin blogg!
Jag gillar verkligen din header!
''Mojsning Kojsning'' Mimmi

http://musiclovers.bloggplatsen.se

Nothing Ordinary

17 februari 2012 16:19

Tack så jätte mycket!
Haha, ja jag vart rätt nöjd själv! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nothing Ordinary - 17 februari 2012 23:23


Oj! När jag loggade in hade jag fått 4 nya kommentarer, jätte roligt! Tack! :')Det var en kommentar som jag tänkte dela med mig av, så enjoy: '' anonym Fredag 17 feb 18:28 vem är du?     Nothing Ordinary Fredag 17 feb 23:23...

Av Nothing Ordinary - 17 februari 2012 16:19


Från det att jag klev upp imorse har det verkligen bara varit motgångar om vart annat hela dagen!Har gråtit - tagit mig samman, varit förbannad - lugnat ner mig, gråtit lite till och nu sitter jag här. Trots det att det känns som om hela min värld ra...

Av Nothing Ordinary - 16 februari 2012 18:31

Ända sedan liten har jag haft sky höga och stora drömma - orealistiska i andras ögon, men jag har aldrig tappat hoppet och tron om att jag kan ta mig dit jag vill om jag bara lägger ner tid och arbete och kämpar min väg dit jag vill.När jag var liten...

Av Nothing Ordinary - 16 februari 2012 18:21

Då kör jag igen på nytt, ny blogg med nytt innehåll.För första gången sedan jag började blogga ska jag vara helt öppen och helt ärlig och våga skriva allt det jag egentligen vill skriva på min blogg. Om mina drömmar. Jag hoppas ni kommer finna min bl...

Presentation

Här kommer ni läsa om mina tankar och funderingar om allt mellan himmel och jord i min vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards