nothingordinary

Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

Just a little girl with Big dreams.

Av Nothing Ordinary - 16 februari 2012 18:21

Då kör jag igen på nytt, ny blogg med nytt innehåll.
För första gången sedan jag började blogga ska jag vara helt öppen och helt ärlig och våga skriva allt det jag egentligen vill skriva på min blogg. Om mina drömmar. 

Jag hoppas ni kommer finna min blogg intressant och att ni där ute som känner som jag att ni vill göra något mer med ert liv än att bara vara, kan få ut något utav denna blogg. Kanske våga sträva efter just Din dröm.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nothing Ordinary - 17 februari 2012 23:23


Oj! När jag loggade in hade jag fått 4 nya kommentarer, jätte roligt! Tack! :')Det var en kommentar som jag tänkte dela med mig av, så enjoy: '' anonym Fredag 17 feb 18:28 vem är du?     Nothing Ordinary Fredag 17 feb 23:23...

Av Nothing Ordinary - 17 februari 2012 16:19


Från det att jag klev upp imorse har det verkligen bara varit motgångar om vart annat hela dagen!Har gråtit - tagit mig samman, varit förbannad - lugnat ner mig, gråtit lite till och nu sitter jag här. Trots det att det känns som om hela min värld ra...

Av Nothing Ordinary - 17 februari 2012 01:20


Finns så sjukt mycket jag vill göra med mitt liv. Uppleva. Förändra. Göra en förändring hos någon annan. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något, right? Trots alla dessa saker jag vill göra, uppleva och uppnå så finns det en sak som är bla...

Av Nothing Ordinary - 16 februari 2012 18:31

Ända sedan liten har jag haft sky höga och stora drömma - orealistiska i andras ögon, men jag har aldrig tappat hoppet och tron om att jag kan ta mig dit jag vill om jag bara lägger ner tid och arbete och kämpar min väg dit jag vill.När jag var liten...

Presentation

Här kommer ni läsa om mina tankar och funderingar om allt mellan himmel och jord i min vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards